Politica de retur

Politica de retur

Inainte de a va toate detaliile referitoare la intregul proces de retur trebuie sa stiti ca si noi suntem oameni si ca desi ne dorim ca totul sa iasa perfect nu intotdeauna reusim.Cateodata din cauza volumului mare de munca pe care il avem, alta data poate din cauza curierului pe care dumneavoastra alegeti sa ii folositi serviciile.In orice caz daca ceva nu iese bine, sa fiti siguri ca nu o facem intentionat si ca orice problema am intampina tot o scoatem la capat pana la urma:) .


Variante de retur:


1.Daca mărimea nu vi se potriveşte:

In cazul in care produsul comandat de dvs, livrat de curier in conditii optime, ajunge la dvs, iar marimea nu vi se potriveste desi noi v-am expediat marimea comandata  va sugeram sa trimiteţi produsul, ambalat corespunzător (produsul in cutia originala, cutia ambalata in plasa sau hârtie) catre noi la adresa: Calea Aurel Vlaicu; Nr.225-235, Galleria Mall, etajul 1, magazin Shoes Couture; Localitatea Arad; Judetul Arad.

In interiorul coletului trebuie sa lasati coala de hartie din care sa reiasă ce mărime doriţi in schimb si copia facturii fiscale primite de la noi.

Firma de curierat prin care dvs trimiteti coletul catre noi ramane la alegerea dvs, deoarece transportul tur va fi suportat integral de dvs.

ATENTIE!

NU recepţionam colete pentru care in momentul receptionarii se solicita plata transportului.

NU recepţionam colete cu ramburs.

NU recepţionam colete prin intermediul Poştei Romane.

Termenul maxim de inlocuire a rimii necorespunzatoare este de 14 zile lucratoare.

Este foarte important si in acelaşi timp obligatoriu ca produsul pe care il trimiteţi pentru a fi schimbat sa nu prezinte nici o urma de folosinţa sau purtare, acesta trebuind sa fie in aceeaşi stare ca si in momentul receptionarii, adica nou.


2.Daca doriţi un alt produs:

In cazul in care produsul comandat de dvs, livrat de curier in conditii optime, ajunge la dvs, iar in momentul vizualizarii live a produsului constatati ca nu va place va sugeram sa trimiteţi produsul, ambalat corespunzător (produsul in cutia originala, cutia ambalata in plasa sau hârtie) catre noi la adresa: Calea Aurel Vlaicu; Nr.225-235, Galleria Mall, etajul 1, magazin Shoes Couture; Localitatea Arad; Judetul Arad.

In interiorul coletului trebuie sa lasati coala de hartie din care sa reiasă ce model/culoare/marime doriţi in schimb si copia facturii fiscale primite de la noi.

Firma de curierat prin care dvs trimiteti coletul catre noi ramane la alegerea dvs, deoarece transportul tur va fi suportat integral de dvs.

ATENTIE!

NU recepţionam colete pentru care in momentul receptionarii se solicita plata transportului.

NU recepţionam colete cu ramburs.

NU recepţionam colete prin intermediul Poştei Romane.

Termenul maxim de inlocuire a rimii necorespunzatoare este de 14 zile lucratoare, din momentul receptionarii coletului.

Este foarte important si in acelaşi timp obligatoriu ca produsul pe care il trimiteţi pentru a fi schimbat sa nu prezinte nici o urma de folosinţa sau purtare, acesta trebuind sa fie in aceeaşi stare ca si in momentul receptionarii, adica nou.


3.Daca doriţi restituirea contravalorii produsului:

In cazul in care doriţi restituirea contravalorii produsului, oricare ar fi motivul acesta, va sugeram sa trimiteţi produsul, ambalat corespunzător (produsul in cutia originala, cutia ambalata in plasa sau hârtie) catre noi la adresa: Calea Aurel Vlaicu; Nr.225-235, Galleria Mall, etajul 1, magazin Shoes Couture; Localitatea Arad; Judetul Arad.

Firma de curierat prin care dvs trimiteti coletul catre noi ramane la alegerea dvs, deoarece transportul tur va fi suportat integral de dvs.

In interiorul coletului, este elementar sa lasati o coala de hartie pe care sa scrieti clar si concis contul IBAN si numele beneficiarului contului IBAN in care noi sa va viram contravaloarea produsului returnat.

ATENTIE!

Beneficiarul contului nu poate fi diferit de numele care a fost specificat in momentul plasarii comenzii, care reiese si din factura pe care noi am expediat-o in interiorul coletului in momentul livrarii comenzii catre dvs prin intermediul celor de la curierat.

NU recepţionam colete pentru care in momentul receptionarii se solicita plata transportului.

NU recepţionam colete cu ramburs.

NU recepţionam colete prin intermediul Poştei Romane.

Termenul maxim de restituire a contravalorii produsului este de 14 zile lucratoare, din momentul receptionarii coletului.


4.CAZ SPECIAL: produs expediat-livrat greşit

In cazul nefericit in care din cauza noastra primiti un alt model, o alta marime etc. va sugeram sa ne contactati aici.

Telefonic noi va vom confirma ca am luat legatura cu cei de la curierat pentru a veni sa ridice coletul de la dvs fara ca dvs sa aveti costuri suplimentare cu schimbarea produsului sau restituirea contravalorii acestuia.

ATENTIE!

NU trimiteţi coletul catre prin intermediul celor de la curier.Noi vom trimite curierul agreat de noi sa ridice coletul de la dvs.Coletul trebuie sa fie doar ambalat corenspunzator pentru a putea fi preluat de curier.

NU recepţionam colete cu ramburs.

NU recepţionam colete prin intermediul Poştei Romane.

Termenul maxim de inlocuire a produsului expediat eronat este de 14 zile lucratoare, din momentul receptionarii coletului.

Termenul maxim de restituire a contravalorii produsului expediat eronat este de 14 zile lucratoare, din momentul receptionarii coletului, iar in acest caz se va restitui inclusiv taxa perceputa pentru costurile de livrare ale comenzii.